SC.Sleep TM Revolution.SRL. ofera clientilor sai serviciul de returnare al produselor conform politicii interne si legislatiei in vigoare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul benficiaza de 15 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.

Termenul de 15 zile intra in vigoare in momentul in care consumatorul intra in posesia fizica a produselor.   

Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.

 

SC.Sleep TM Revolution.SRL. ofera persoanelor fizice posibilitatea de retur a produselor in 15 de zile calendaristice. Conditiile dreptului de retragere se aplica doar consumatorilor persoane fizice, enuntate anterior.  

Returul produselor se face in magazinele SC. Sleep TM Revolution.SRL unde este posibil, in termen de 15 zile calendaristice de la data livrarii produselor.

 

Rambursarea sumelor se face in cel mai scurt timp de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor in punctul de lucru dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, fara alte cheltuieli suplimentare (de ex., comisioane) in afara  cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);

Atentie:Pentru paturile tapitate structura de sustinere a saltelelor indifferent de accesoriul ales este calculata si recomandata pentru persone cu greutate pana in 110 kg, se recomanda instiintarea producatorului cand persoana/persoanele in cauza depasesc aceasta limita pentru a intervenii cu modificari asupra structuri de rezistenta a patului.In cazul nerespectari acestei recomandari,societatea comerciala nu raspunde, nu se face si nu poate fi trasa la raspundere pentru aceasta informatie, in consecinta poate duce la pierderea garantiei in caz de defectiune sau distrugere.

 

Nota: In cazul in care clientul returneaza produsele achitate initial cu tichete cadou i se va accepta returul doar daca achizitioneaza un nou produs, a carei valoare sa fie mai mare sau egala cu valoarea produsului returnat.

 

Restituirea sumelor incasate, in cazul in care clientul nu doreste un alt produs, se va face astfel:

- In numerar, pentru sumele platite in numerar in magazin;

Nota: In cazul clientilor persoane juridice, este necesara eliberarea unei chitante (in original, stampilata) de catre acestia, pentru a putea restitui suma in numerar (conform Ordinului Ministrului Economiei si Finantelor nr. 3512/2008), in caz contrar suma va fi restituita prin banca;

- Prin virament bancar, pentru platile efectuate prin banca (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (in cazul solicitarii returului la o data ulterioara vanzarii);

- Prin transmiterea catre banca a solicitarii de anulare/refacere a tranzactiei, in cazul in care plata s-a efectuat cu card bancar (in cazul in care produsele se returneaza in aceeasi zi in care s-a efectuat plata sau in toate cazurile in care produsele au fost achizitionate cu plata in rate - cu card de credit).

 

Atentie! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.Produsele executate pe comanda(paturi tapitate) chiar daca au dimensiuni standard de piata se produc doar pe comanda clientului cu modificari de material,culoare acestea nefiind pe stoc in depozitul producatorului si nu fac obiectul returului decat in conditiile in care producatorul nu a respectat detaliile si dimensiunile comandate de client. Pentru paturi tapitate intre 140 lei si 800 lei, in functie de greutatea produsului sau volumetrie, pentru perne, pilote, toppere, saltele intre 60 - 200 lei

 

Conform OUG 34/2014 livrarea standard oferita de SC.Sleep TM Revolution.SRL.  este cea prin care cumparatorul isi ridica singura marfa din magazin in urma selectiei “Rezervare in magazin” din procesul de comanda.

 

 

Pot fi returnate produse care:

  nu depasesc termenul de 15  zile de la data primirii;

 corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda de serie;

 nu au facut obiectul unei comenzi speciale sau modificate fata de produsul de serie (exemplu; material, culoare solicitata)

 

 nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;

 nu au fost executate dupa specificatiile consumatorului (de ex. produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: mixare vopsele; debitare, confectionare perdele/draperii, livrare materiale grele);

 nu prezinta urme de lovire, deteriorare sau desfacere de ambalaj( cazul pernelor, saltelelor si/sau produselor de asemenea natura) care nu permit reutilizarea lor in conditii de sigurata sanitara ;

 sunt in termenul de valabilitate/garantie (nu expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate);

 nu fac parte din categoria produselor care prin natura lor, din motive de protectie a sanatatii sau de igiena, nu pot fi returnate (de ex. produse de igiena personala, produse personale, etc.), cu exceptia situatiei in care sunt inca sigilate;

 nu prezinta urme vizibile de uzura;

 produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost    achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);

 se returneaza la unitatea de ambalare (pachet, rola, cutie, sac, etc);

 sunt insotite de accesoriile apartinand produsului.

produsele trebuiesc menținute ,testate sigilate in timpul testări produsului,dorim ca și clientul următor sa beneficieze de un produs curat,igienic fara a i se atenta la sănătatea lui in vreun fel. Produsele care nu respectă această informație nu se iau in considerare la retur, contravaloarea produslor nu vor fi returnate.

 

Produsele returnate sunt în stoc si din acelasi lot.

Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

 

 Produsele se returneaza in ambalajul original, insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta  (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate).

 

In cazul livrarii prin curier, va recomandam sa refuzati primirea coletelor al caror ambalaj este deformat/deteriorat, in vederea diminuarii timpului de inlocuire a produsului.

 

Pentru produsele ridicate de catre cumparator direct din magazin, intrucat se poate solicita punerea in functiune a acestora, respectiv cumparatorul are posibilitatea de a verifica produsul in mod direct, nu se aplica conditiile de retur prevazute in prezenta sectiune.

 

Consumatorul poate solicita un produs de o calitate si la un pret echivalente cu cele comandate si returnate. SC. Sleep TM Revolution.SRL.  va suporta cheltuielile de retur, atunci cand returul produselor se datoreaza unor motive imputabile SC. Sleep TM Revolution.SRL.

 

Conditii ce stau la baza refuzarii returului

In cazul in care s-a incheiat un contract intre casamanuell.ro si clientul care doreste sa returneze marfa in care se mentioneaza explicit acest lucru;

Pentru alte informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari prin intermediul formularului de contact, pe adresa de e-mail suportclienti@casamanuell.ro sau puteti apela Serviciul Suport clienti la numarul de contact: 0745238225


 
Termen de preluare/livrare


Produsele afisate in categoria Paturi au termen pentru livrare/plecare/expediere de la 10 pana la 120 zile din depozit prin curier.In link catalog materiale.Pentru restul produselor,perne,saltele, termen de livrare 1 - 4 zile,pentru mobilier veti fi contactat telefonic.

Culorile pot diferii intre cele din catalogul electronic si mostrarul  de materiale conform produsului configurat,va rugam solicitati sau vizualizati mostrarul de culori,orice reclamatie ulterioara in privinta culorilor nu se ia in considerare.Va rugam sa va informati cat mai corect in privinta tuturor caracteristicilor produsului,a culorilor si a materialelor,va stam la dispozitie gratuit pentru orice informatie doriti sa aflati.Pentru a fi inregistrata comanda se percepe un avans intre 35% si 100% din valoarea produsului, diferenta fiind achitata la livrare(sau achitare integrala).Va multumim



 
Taxe livrare


Toate produsele beneficiaza de transport pe întreg teritoriul României prin curier Fan Courier saltele,perne,pilote,toppere au taxa de transport mentionata in pagina produsului.


Retur produs : Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile si pot varia in functie de greutate de la 200 lei la 800 lei.Produsele executate pe comanda(paturi tapitate) chiar daca au dimensiuni standard de piata se produc doar pe comanda clientului acestea nefiind pe stoc in depozitul producatorului si nu fac obiectul returului decat in conditiile in care producatorul nu a respectat detaliile si dimensiunile comandate de client.Clientul este direct raspunzator in procedeul(ambalare,plata...etc) de retur al produsului.